]> Reklamacje i Zwroty - Postaw na Best Sport
Strona używa ciasteczek (cookies). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Akceptuję Więcej informacji
1. WYMIANA – pobierz formularz
 
Wymiany można dokonać do 14 dni od daty otrzymania przesyłki
W tym celu należy wypełnić formularz wymiany – towar nie może być używany
Towar należy odesłać na DRUGI adres na paragonie wraz z oryginałem paragonu.
 
2. REKLAMACJE – pobierz formularz
 
W przypadku reklamacji klient zobowiązany jest wypełnić prawidłowo Formularz Reklamacji,  dołączyć dowodu zakupu (paragonu zakupu lub ksero faktury VAT) . Reklamowany produkt powinien być czysty i suchy.
Firma Best Sport ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem. Termin ten możemy wydłużyć do 21 dni ale w takiej sytuacji klient zostanie poinformowany
W przypadku reklamacji Klient dostarcza towar za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub Poczty Polskiej.
 
Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne oraz naturalne zużycie 
 
 
3. ZWROT – pobierz formularz
 
Bezproblemowy zwrot. – formularz zwrotu
Osoby fizyczne mają prawo w ciągu 10 dni zwrócić towar bez podania przyczyny.
W tym celu należy pobrać i wypełnić formularz  zwrotu. Starannie zabezpieczyć paczkę i odesłać
Przesyłki wysłane na koszt firmy Best Sport nie będą odbierane. Czas realizacji zwrotu to 7-10 dni
Towar należy odesłać na DRUGI adres na paragonie wraz z oryginałem paragonu.
 
 
4. NIEZGODNOŚCI
 
Jeśli wystąpi sytuacja, w której klient otrzymał towar, którego nie zamawiał, należy napisać e-mail. Opisać zaistniałą sytuację. Firma Best Sport odbierze za pośrednictwem firmy kurierskiej towar niezgodny z zamówieniem.
Obsługujemy płatności eCard
KoszykProduktów: (0) Kwota: 0,00 zł